View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
HeLLo folkens!
Jeg lever enda, fremdeles rusfri, fremdeles innlagt frivillig, har nå blitt flyttet til langtidsbehandling.

Bør kanskje påpeke at det var planlagt før jeg injiserte amf

Føler meg helt super! Blør mye neseblod og har opplevd et par epilepsianfall, GTK-anfall, der det ser ut som jeg skal til å dø.

De ansatte og de andre «innsatte» her er helt fantastiske å ha med å gjøre. På avrusningsavdelingen før jeg ble overført hit var det mest gamle alkoholikere, bare 1-2 stk var på min alder, narkiser de også, men det ble ikke så mye prat mellom oss. Antar det handler om abstinenser og sånt. Greit for meg det.

Her på langtidsbehandling er ALLE på min alder, det er ungdomsavdelingen da, så det er vel en selvfølge

Blant annet spilte vi «Politisk ukorrekt» igår. Dæven, det var gøy! Vi var 5 «innsatte», og det var virkelig ingen filter i forhold til spillet, det var så mye grovt, et eksempel på hva vi satte sammen av kortene er «Negerslaver liker å tenne på småbarn»... ganske grovt, håper ikke jeg blir utestengt nå

En ansatt kom etterhvert og ble med oss. Det var ganske tydelig at han ville være forsiktig med hvilke kort han la frem, han ville åpenbart ikke legge frem de groveste kortene

Får Lamictal mot epilepsi, det har jeg gått på en stund, fungerer sånn halvveis, det reduserer antallet anfall, men får anfall noen ganger uansett da biter meg selv i tunga under anfall ganske ofte. Tunga blir helt ubrukelig. Dvs. nesten umulig å spise, må drikke næring isteden. Slikke fitte kan jeg ihvertfall ikke, får håpe samboeren klarer seg med vibratoren jeg har kjøpt til henne hun kan tross alt ikke bli med inn på rommet mitt slik at vi kan ha det privat. Alle besøk skjer i et eget rom der alle som passeret kan se inn.

Tja... Spørsmål?

Til slutt:
Ikke gjør det.