View Single Post
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Har du snakket med legen om hjertesykdommen og eventuelle abstinenssymptomer? Har man enkelte underliggende sykdommer må man være ekstra varsom når det gjelder abstinenssymptomene.

Ellers vil bare si at du er beintøff og veldig positiv, det er imponerende. Heia!
Vis hele sitatet...
Hei hei og takk for kommentar 😊
Nei har ikke snakket m lege ang avvenning. Dette er noe jeg vil selv, ja det har vært ganske skummelt innimellom ang hjertet.
Har fikset høy puls m betaablikkere som jeg har forskjøvet inntaket på, og det funker foreløpig 😊 ha en fin dag😊

God morgen 😳😳
Eller det passer vel heller med å si at d faen ikke er noen god morgen her i huset🥲
Dag 4 uten tramagetic 😱
Gjett om hjernen min leker m meg nå. Det er så utrolig fristende å gi faen i denne avvenningen, og bare knekke i meg en trammis men jeg har fremdeles staheten intakt😅
Fikk 20 min søvn denne natten, kramper av en sinnsyk dimensjon har ridd meg i hele natt - jeg har trakket tørt rundt i huset mens jeg har skreket og grått mine modigste tårer. - godt d er langt mellom naboene her😅 For en fantastisk mann jeg har, som har strekt musklene mine, trøstet meg og hjulpet meg så godt han har kunnet❤️
Jeg var sjeleglad når klokken bikket fem i morges sånn at jeg kunne ta 1/2 pinex og 100mg neurontin , d var akkurat nok til at kroppen roet seg slik at jeg fikk en time m søvn 😊gjett om det var godt.
Merker jeg er vanvittig trøtt og tung i kroppen nå men det er vel småtterier i d store og hele😊

Er jeg halvveis nå?

Er d noen som har peiling på hvor langt jeg har igjen inne i denne mørke tunellen jeg befinner meg i ?
Føler jeg trenger et lite lysglimt av åpningen langt der fremme 😅

Ha en fin dag💜
Sist endret av Lizzy52; 11. februar 2022 kl. 08:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.