View Single Post
Sitat av Jerna Vis innlegg
Takk for oppdatering, beundringsverdig innstilling på deg. Dette klarer du og du er godt i gang leser jeg.

Jeg har ikke personlig erfaring med den slags men avhengighet og vaner i hverdagen er sterke krefter.

Jeg har ikke dyp innsikt i hvordan dine medisiner fungerer, men lurer på om mannen din misforstår?

Det er jo ikke hjertemedisin du slutter med? Det er smertestillende?
Vis hele sitatet...
Hei hei og takk for hyggelige ord😊
Mannen min er redd jeg får hjerteinfarkt ,pga abstinensene jeg har, for pulsen min gikk i taket, pluss at jeg fikk vanvittige strammninger rundt brystet, akkurat som en jekkestropp som bare ble strammere😅 så dette jeg holder på m nå er ikke akkurat bra for hjertet, kjenner jeg.
Det ordnet seg heldigvis med hjertemedisinene når jeg bare tok de noen timer før jeg skulle - de roet ned hjertet sånn som de skal gjøre heldigvis 😊 det han mener er at : han ringer ambulansen hvis han mener dette blir uansvarlig av meg i den grad at jeg ikke tar hensyn til hjertet under denne avvenningen. Jeg klarer ikke å forklare det på en annen måte😅 så han misforstår ikke, men siden dette er en hard påkjenning for hjertet så er han veldig på alerten😊👍

Håper det ble forståelig😊
Ha en fin dag💜