View Single Post
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Langvarig bruk av Opiater/Opioider uten å ha kjent særlig på abstinenser er lett å undervurdere

Nå ser du kanskje hvorfor du ble rådet til å trappe ned, hehe.

Uansett krysser jeg fingrene for deg og ønsker virkelig at du kommer deg til et sted i livet du er mer fornøyd med! Føler med deg.

14 år har du brukt 150-200mg. Kommer du deg først ned til 50mg og er stabil på det bruker du bare en fjerdedel, det er allerede stor fremgang. Så kan du ta resten når du er stabil på 50mg.

Vet jeg kaster ut masse rare forslag, jeg bare engasjerer meg fordi jeg vet åssen det er. Og åssen det var lettest for meg å komme meg av.

Du er tøff, kjør på
Vis hele sitatet...
Ja jeg skjønner virkelig nå hvorfor jeg burde trappet ned😅😅men føler jeg er godt igang nå.
Det verste for meg nå er høy puls og skjelving, så kvelden og natten blir spennende.

Tror nok jeg undervurderte abstinensene ja, som du sier, heldigvis har jeg litt pinex og neurontin å ta nå til kvelden

Setter stor pris på ditt engasjement og forslag, mer enn jeg tror du aner😊

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Langvarig bruk av Opiater/Opioider uten å ha kjent særlig på abstinenser er lett å undervurdere

Nå ser du kanskje hvorfor du ble rådet til å trappe ned, hehe.

Uansett krysser jeg fingrene for deg og ønsker virkelig at du kommer deg til et sted i livet du er mer fornøyd med! Føler med deg.

14 år har du brukt 150-200mg. Kommer du deg først ned til 50mg og er stabil på det bruker du bare en fjerdedel, det er allerede stor fremgang. Så kan du ta resten når du er stabil på 50mg.

Vet jeg kaster ut masse rare forslag, jeg bare engasjerer meg fordi jeg vet åssen det er. Og åssen det var lettest for meg å komme meg av.

Du er tøff, kjør på
Vis hele sitatet...
Sitat av Uten Agenda Vis innlegg
Du kan eventuelt ta tilskudd av vitamin c og magnesium mot abstinensene. MULIG det hjelper litt, og det koster ikke mye. Legger ved noen lenker:

Magnesium in drug abuse and addiction (fra delen om opiater):

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK507260/


https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/10836211/

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Tusen takk for tips😊
Setter stor pris på det😊

God morgen😊
Dag 3
uten tramagetic, og det er helt jævlig, smerter og abstinenser ut av en annen verden. Jeg har vel aldri kjent hvordan abstinenser virkelig er før nå.
Har laget meg en plan med pinex og neurontin for å gjøre dette litt mer levelig enn det er nå, etter gode råd fra dere.

Klokken fem i morges klarte jeg ikke mer, da krøp jeg ut på kjøkkenet mens kjeven skalv sånn at jeg var sikker på at samtlige tenner skulle bytte plass i min ferd mot medisinskapet.
Knakk en pinex forte i to, heiv i meg den og 100mg neurontin, pluss alle hjertemedisinene, og nå sitter jeg her å kjenner at kroppen er begynt å roe seg ned litt, sånn at jeg kan tenke klart.

Herregud hva i alle dager er d jeg holder på med tanker, går gjennom hodet mitt nå, pluss at styggen på ryggen prøver å overbevise meg om at dette trenger jeg ikke å gjøre mot meg selv.
Redselen er faktisk det verste, følte at hjertet jobbet så hardt at det skulle stoppe, men det fikset betablokkerne mine fint, når jeg først kom på at jeg kunne forskyve litt på tiden jeg tar dem på.

Jeg er fremdeles ved godt mot, og håper virkelig at jeg klarer dette, det hadde vært en stor seier ovenfor meg selv.

Mannen min er klar over hva jeg holder på med og han er sterkt imot dette opplegget mitt. Men han støtter meg fullt ut så lenge han får lov å ringe ambulanse hvis d blir behov for d, med tanke på hjertesykdommen min.

Ellers har jeg ikke så mye mer å komme med.

Vil igjen takke dere alle for gode råd og lykkeønskninger💜

Ha en fin dag😊
Sist endret av Lizzy52; 10. februar 2022 kl. 06:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.