View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har toleranse for Pinex når du er innspist på Tramadol. Det sier jo seg selv når begge to er opioider. Vil tippe at du får lite effekt av Pinex, men den tar sikkert noe av abstinensene.

Neurontin er greit å ha, pass på å ta litt og litt av den fordi dess større dose du tar om gangen, dess mindre blir absorbert. Ta f.eks. 2-300 mg hver time for å få i deg ønsket mengde enn å ta 900 på en gang. Det tar ca. 4 timer før Neurontin begynner å fungere, så vær tålmodig.

Anbefaler å følge rådet til krystallkongen - trapp ned. Mye sunnere for kropp og sjel.
Vis hele sitatet...
Takk for råd😊

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har toleranse for Pinex når du er innspist på Tramadol. Det sier jo seg selv når begge to er opioider. Vil tippe at du får lite effekt av Pinex, men den tar sikkert noe av abstinensene.

Neurontin er greit å ha, pass på å ta litt og litt av den fordi dess større dose du tar om gangen, dess mindre blir absorbert. Ta f.eks. 2-300 mg hver time for å få i deg ønsket mengde enn å ta 900 på en gang. Det tar ca. 4 timer før Neurontin begynner å fungere, så vær tålmodig.

Anbefaler å følge rådet til krystallkongen - trapp ned. Mye sunnere for kropp og sjel.
Vis hele sitatet...
Roter litt m innlegg nå merker jeg🥲kjenner jeg begynner å bli dårlig , men vil bare si at jeg blir tipsy av 1 hel pinex forte tro d eller ei😊uansett tusen takk for råd😊

Hei igjen😊
Setter utrolig stor pris på alle tips og råd jeg har fått her😊

Merker allerede at formen er helt elendig, men jeg kjører på så lenge jeg klarer det, så håper jeg at jeg kommer ut av den jævla lange tunellen jeg er inne i akkurat nå. Ser ikke akkurat lyset der fremme, men vet at åpningen er der fremme et sted.

Nysing, influensasmerter, høy puls, skjelver og fryser gjør jeg, men det går greit foreløpig.

Lovte å oppdatere tråden og tenker det kan være en motivasjon i seg selv😊
Ha en fin kveld alle sammen💜
Sist endret av Lizzy52; 9. februar 2022 kl. 15:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.