View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal bare si at jeg har brukt paralgin Forte, når jeg sluttet på Tramadol. Og det hjalp mye. Syntes også det var mye lettere å slutte på Paralgin Forte. Så om du har Pinex Forte, kan det hjelpe på å ta små doser, for å hjelpe mot abstinensene. Jeg brukte selv PF i 14 dagers tid, før jeg slutta med de. Da merket jeg ikke så mye til abstinensene fra tramadol
Vis hele sitatet...
Tusen tusen takk for svar, nå kjente jeg at humøret lettet med 100 prosent, godt å høre at det hjalp litt👍Jeg rister og skjelver noe sinnsykt nå - er glad jeg er alene😅 jeg lager meg en plan m pinexene sånn at jeg ikke bruker opp de 10 jeg har 👍

Sitat av revemikkel Vis innlegg
Om det er slik at du har 100 stk 100 mg Neurontin liggende, så hadde jeg tatt 1 pille 3 ganger til dagen i dag, spredt jevnt utover. I morgen 2 piller 3 ganger til dagen, dagen etterpå 3 piller 3 ganger til dagen. Fortsett med den dosen i 5 dager. Bruk resten av pillene til å trappe tilsvarende ned som opp.

Bruk ikke magnesium sammen med Neurontin. Det hindrer opptak av Neurontin.
Vis hele sitatet...
Igjen tusen tusen takk for planen m neurontin, jeg prøver dette samt at jeg har 10 pinexer hvis d blir for ille
Sist endret av Lizzy52; 9. februar 2022 kl. 10:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.