View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han hater meg nå og har truet meg på livet, sagt han skal slå meg ihjel og bedt hele familien sin om å blokkere meg overalt.
Vi har vært bekymret for det har ikke virket som at sykehuset har sett hvor syk han er, ingen får innsyn i behandlingsplan siden han er voksen, men i dag etter han hadde sagt til familien sin at han skulle få hjelp til å rømme derfra i natt og dra å slå meg ihjel så ringte jeg dit og fortalte om sånn han var og om sånn han har vært den siste halvannen måneden så jeg håper de tar det mer alvorlig nå!
Vis hele sitatet...
Vet du hva, jeg har ikke lyst til å skremme deg unødvendig. Men jeg har jobbet nok på psykiatrisk til å ikke stole særlig på sikkerheten der, så jeg ville vurdert å sove et annet sted enn hjemme i natt og noen netter fremover. Har du mulighet til det?

Vet han at det er du som tok initiativ til innleggelsen? Det var ikke helt tilfeldig at jeg advarte mot det lenger oppe her. Ikke nevn det igjen, og hold deg unna slik du hadde tenkt. Ikke ta telefonen heller. Det blåser sannsynligvis over. Bare hold deg mest mulig ute av hans bevissthet.

I dag har jeg en vondt klump i magen og er oppriktig redd for at han kommer til å skade noen av de som er på nattevakt for å prøve å komme seg ut.
Vis hele sitatet...
De går med overfallsalarm. Ikke bekymre deg for det, ta vare på deg selv.

Det er vel ikke sannsynlig at de kan skrive han ut i denne tilstanden, selvom oppholdsfristen på akuttavdelingen løper ut?
Vis hele sitatet...
Nei, ikke midt i psykose slik som nå. Det er ikke sannsynlig.