View Single Post
Orker ikke forklare så mye. Vil bare ha svar på et enkel spørsmål
Jeg er en mann i midten av 20åra og har data en stund nå men det funker ikke. Du kan si jeg har et noe utradisjonelt kvinnesyn? Tradisjonelle kjønnsroller. Er åpen om dette så Kanskje er dette med åpå å bidra til mangelen på suksess.

Basically anser jeg kvinner som underlagt menn og er ikke interessert i å endre dette. Elsker kvinner, men er ærlig og erkjenner at kvinner og menn er forskjellig og denne forskjellen vil også synes innad i et parforhold. anser meg i mitt stille sinn som en alfahann i den forstand at jeg mener mannen skal være familiens overhode og bauta lederen. Kvinnen er hans støttespiller og har den viktige jobben med å pleie og nære opp under hann. Dette er ingen triviell oppgave! Mannen og kvinnen er forskjellige, yin og yan, de utfyller hverandre. Han er ute å jobbr og tjener til livets opphold hun er hjemme å steller i deres hjem. Begge oppdrar barn, men har forskjellige roller i barnas liv.

Synes dagens feminiserte sammfunn er fukka, men forstår at jeg ikke kan gjøre mye med samfunnet, der får segle sin egen skakkjørte sjø, men innenfor husets fire vegger higer jeg etter en dynamikk der jeg er hennes overordnede og hun gjør det jeg sier og stoler på at jeg atr de rktige avgjørelsene

Så spørsmålet mitt er: Hvor i huleste finner jeg damer som deler dette synet??

Har prøvd å date religiøse damer, men trenger mer sex enn de vil gi. Noen av dem har et liknende syn tror jeg men mange er også blitt smittet av feminisme, så hvor kan jeg finne en slik kvinne. En som deler mitt verdigrunnlag?

På forhånd takk for svar sorry dette ble litt rotete, er litt småfull og ensom akkurat nå