View Single Post
Sitat av ReeferBear Vis innlegg
Flein(Psilocybe semilanceata) er vell på top 3 over Psilocybin holdige sopp når det gjelder potens. Og er den mest potente soppen man vanligvis får take i norge. Cubensis er den typen det er enklest og gro selv og den man som regel får kjøpt her tilands. Denne er mindre potent.

Så tviler på at du har spist så mye mer potente sopp en flein? Med mindre du har meget bra connects og har klart å få take i noe Psilocybe Azurescens da :P men, det har aldri jeg sett i norge ihvertfall hehe
Vis hele sitatet...
I NORGE ja, fra sør amerika? Aldri i livet! Hadde noe sjuke greier som jeg ikke husker hele navnet på, men cystisdia ellerno slutta de på, de så ut som noe tatt rett ut av alice in wonderland, de hadde områder som gikk fra cubensis farge til helt grønn :P jeg spiser lsd og da gjerne 400-700 ug som regel. Men 2 g av den soppen jeg hadde da, hakke tatt noe siden, kasta resten. Det var en så drøy opplevelse som tok meg 2000000 meter opp 4000000000 meter ned igjen før jeg ble kasta 6474747473 meter til vest! Ikke gå på den feilen der pls