View Single Post
Dagens krypto er det samme som Blink, Nettby, og Myspace i forhold til Facebook som kom noen år senere Det er det jeg spår.

Nettby levde fra 2006 til 2010 (men var helt ubrukt lenge før 2010).
MySpace var fra 2005 til 2009.

Facebook kom og ble (enn så lenge), ble startet i 2004 og er idag verdt 140 milliarder USD, og har en "Market Cap Range" på mellom 360 milliarder USD til 527 milliarder USD av aksjer osv.

Dette er jo TO HEEEEEEEEELT forskjellige ting, kryptovalutta og sosiale medier. Men det jeg skulle fram til er at de kryptoene vi har nå, er som Nettby, Blink og MySpace. Og ettervert så kommer det en kryptovalutta som er Facebook av kryptovalutaer. Kanskje noe helt nytt men med ideen fra det vi har nå? Kanskje "bare" en ny coin som er helt forskjellige fra de andre og faktisk brukes til å kjøpe dagligvarer og ikke bare for å prøve å bli rik?

Det er bare det jeg TROR. For all del, BTC kan havne på 100k USD i 2019 for alt jeg vet, men tviler, mulig jeg tar feil. Men jeg er sikker på at ingen CC (krypto) vil bli verdt noe egentlig før det begynner å bli brukt til handel i det dagligdagse livet, før folk kjøper middagen sin med CC, før folk kjøper bilen sin med CC, før folk kjøper en ny PC med CC, jeg vet at det er folk som faktisk gjør det NÅ med BTC, men det er ikke det folk bruker CC til nå, det er "bare" for å kjøpe lavt, og selge høyt.

BTC er vel bare den mange satser på fordi den er så kjent fordi det er den første CC'n som ble lagd, det er den bestemor og bestefar har hørt om fordi det har vert i avisen så mye osv. Men nevner du IOTA til bestemor så sier hun "hva?", kaller du meg idiot?

Samme gjelder vel de fleste som ikke følger aktivt med på CC markedet. De vet som regel litt om BTC, litt om LTC, litt om ETH osv, men ikke særlig mye mer. Nå er jeg laaaaaaaaaaaaangt ifra noen geni på CC, tvert imot.

Men dette er bare det jeg oppfatter det som for øyeblikket, og min personlige mening er at de CC'ene vi har nå ikke kommer til å bli noe stort ut av før Facebook av CC'ene kommer. Kanskje den allerede er kommet men bare er en liten Altcoin for øyeblikket som nesten ingen vet om enda? Eller så kanskje det er en helt ny greie som er sykt forskjellig fra alle CC'er på markedet idag, men er det beste fra CC-teknologien til de beste CC-ene vi har, og i tillegg har med seg en helt egen og ny "teknologi".

Ikke vet jeg, ikke vet du, ikke vet kongen. Men det er bare det jeg TROR, jeg har NULL peiling, men det er bare det jeg TROR som sagt. Håper for deres del som kjøper nå at det går opp selvfølgelig, men tviler på 100k

Mulig jeg formulerte meg jævla dårlig, skulle ta en powernap igår og sov til kvelden så hakke sovet i natt at all så er ikke helt tilstede her atm