View Single Post
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Nei, null mål å ambisjoner helt egentlig, prøver bare sette mål så håpe på ambisjonene å livsgleda magiskvis kommer tilbake
Vis hele sitatet...
Det er ikke nødvendigvis så dum innfallsvinkel det, fake it till you make it. Det er vanskelig å bli interessert i noe som helst uten å faktisk prøve det, og det er mye bra å si om rutiner og struktur for psykisk helse. Men prøv å still deg åpen for hva du nå lander på, ikke se på det som noe du bare må gjennom. Gi det en sjanse til å vokse på deg, engasjer deg aktivt.

Hvis du trenger et friår ville jeg ærlig talt styrt unna jobbing i din situasjon, da heller folkehøyskole om du finner noen med passende aldersgrense. Det er stor sjanse for at økt inntekt nå bare muliggjør et eskalert rusmisbruk, uten å nødvendigvis ta livet ditt noe steg videre. Som mange etterhvert har sagt til deg, det er helt avgjørende at du hopper av det toget der om du skal få et bra liv. Det tror jeg at jeg kan garantere deg. Det er forjævlig at du er 15 og ikke har noen voksne som er i stand til å veilede og ta ansvar for deg, men desto viktigere du faktisk gjør det selv. Du er rett og slett nødt til å være smartere og klokere enn andre 15-åringer må.