View Single Post
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Åja, jeg trodde du var 18år. Sorry, my bad. Pleier du å prate med hun på melding? Hvis du gjør det kan du sende hun en melding og spørre om hun har lyst til å komme bort til deg på etter skolen på middag. Hvis du ikke sender meldinger med hun kan du spørre hun på skolen om hun har lyst til å bli med hjem til deg, si at du er flink på kjøkkenet også lager du biff med fløtegratinerte poteter, så går dere inn på rommet ditt etter at du er ferdig. Finner fram pc og setter på en film i senga også kliner dere etter kort tid.
Vis hele sitatet...
Null stress, jeg pleier uansett å drikke, og det gjlr hun og.
Vi prater omtrent hver andre dag

Sitat av pmprsrgr Vis innlegg
Da foreslår jeg at du legger vekk den idéen om å servere alkohol.

Jeg foreslår å begynne med å invitere hun på kino. Send hun en melding på fb! Det er en gest som ofte indikerer at man er interessert i noen, samtidig er det også minimalt med prat (med tanke på det å holde samtaler gående).

Skriv meldingen på fb. Skrik "yolo" og trykk på send!! Gjør det!! (Men ikke nå, for det er litt rart å motta invitasjoner så sent). Rundt middagstider i morgen (17-18) sender du henne meldingen.
Vis hele sitatet...
Ok, snakker også kanskje med hun på skolen
Sist endret av xX_fleinsopp_Xx; 4. juni 2019 kl. 00:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.