View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
personen det gjaldt har i ettertid gått ut og sagt at TSG nærmest presset seg på hun. TSG hevder det motsatte - at vedkommende presset seg på hun.
Vis hele sitatet...
Virkelig? Hvor hevder gutten at Grande presset seg på ham? Det eneste jeg kan huske er at han sa det var frivillig fra hans side.

Hvor hevder Grande at gutten presset seg på henne? Hun skal ha sagt at han "hoppet på" henne, men hun sa også at det var frivillig fra hennes side, så hun har på ingen måte påstått at han presset seg på henne hvis det er den uttalelsen du tenker på.

Men etter det begynner det å rakne litt - TSG mister litt troverdighet når man ser hvordan hun har forsøkt å dekke over saken, at det bare er løse rykter o.l.
Vis hele sitatet...
For det første er det en ikke-sak. For det andre er det en privat sak som resten av Norge ikke har noe med. For det tredje hadde hun og gutten en avtale om å holde tyst om det.

Måten hun har ringt opp vedkommende på og forsøkt å få han til å tie ovenfor media, og at hun i de første intervjuene hevdet at dette bare var løse rykter.
Vis hele sitatet...
Hun ringte ham fordi han sendte melding og fordi de allerede hadde en avtale om å ikke uttale seg.

Hvis hun (og andre), mener at dette ikke burde få gå utover hennes virke som politiker - hvorfor forsøkte hun da å dekke over det?
Vis hele sitatet...
Dekke over hva? De hadde en avtale om å holde tyst om det, og de ufyselige ryktene Resett kom med viste seg å være løgn.

Forresten, ville du reagert likt om det var en mann i TSG sin eksakte situasjon? Jeg regner med at pipa ville tatt en helt annen tone, med #MeToo og full pakke.
Vis hele sitatet...
Virkelig? Så hvor er alle oppslagene med menn i Grandes posisjon? Jeg ser ikke veldig mange av dem. Er det hele en konspirasjon for å beskytte disse mennene i Grandes posisjon også eller?
Sist endret av hemmeligegreier; 20. januar 2018 kl. 16:20.