Tråd: Hot 4 chat
View Single Post
Jeg sier hei til vedkommende og hun går rett på sak og spør om jeg er kåt. Jeg er tilbakeholden og spør om hun tar seg betalt for å snakke med meg. Hun ignorerer mitt spørsmål og spør om jeg vil se bilde av henne. Jeg takker fint nei og spør hvem som betaler for dette for jeg nekter å tro at hun sitter der å prater "gris" med meg uten å få betaling for å gjøre det. Og siden registreringen koster kun kr 1 ,- så ser jeg for meg at det blir rimelig dårlig inntjening for henne. Jeg skriver til henne at jeg føler at det er noe "muffens" med denne tjenesten og at jeg ikke ønsker å kommunisere mer med henne. Jeg blokker og sletter adressen hennes.
Vis hele sitatet...
Og det falt deg ikke inn at du snakket med en bott? Har hendt opptil flere ganger at noen har lagt med til på f.eks msn, og da har plutselig snakket til meg. De har et program som skriver til diverse personer.

Det er også mange sider som har tatt fra en random strippefilm f.eks, og satt den på repeat på cammen til "motparten".
50% av de deilige jentene du ser på f.eks chatroulette er filmer på repeat.

Disse sidene hadde jo ikke tjent like mye om jentene skulle ha betalt for det : )

Hadde jeg vert i din situasjon, ville jeg tatt det opp med f.eks politiet, eller hørt med noen statelige om hvordan du skal behandle saken. Evt. bare gi faen i betalingen, og finne en ny side å fappe til.