View Single Post
jeg har brukt ekkle møkket siden jeg var 17 år, sprøyter og altmulig
var forsåvidt rusfri siden august unntatt noen få sprekker men ingen som har vart dager på strekk før nå 1 uke siden ca da jeg dro til danmark og fant ut at det ikke var så jævlig fett der likevel at jeg starta å ta det daglig igjen i hvertfall over 6-7 dager, Er ikke, har heller ikke aldrig blitt noe skikkelig dritt sykk som jeg hører andre blir, kansje de gjør seg helt tilogmed bare fordi det er tøfft å være søpplenarkis som liksom skryter at dem er langt innkjørt på stoffen, i dems verden...... men det går bra og jeg skal slutte lett nå, 1 day clean. lol

egentlige grunnen til at jeg dreit meg ut sånn, eller dreit i det, ga helt faen var fordi jeg mistet sekken min med pass penger bankkort bankid, ja alt...
når jeg har brukt heroin tidligere alder har jeg i det lengste holdt på 6-7 mnd hver dag, endte tilslutt at jeg bytta noe dop mot en 5er knall speed som jeg skøyt litt å litt hele tiden fra posen i over 8-9 dager hvor jeg endte opp i psykose, og kastet ifra meg 40.000 kr i desperasjon,dødsangst og panikk pga jeg trodde min tid var over og at hjertet skulle stoppe for hvert sekund som gikk i over 10 timer om ikke mer...

ble tvangsinnlagt i belter på psykiatrisk i 3 dager og etter det flyttet over på avrusning avdelinga på sykehuset som var for første gang for meg, jeg holdt ut bare ca 9-10 dager der inne pga jeg var fortsatt veldig prega av psykosen jeg hadde hatt og hadde frangforesstillinger om alt mulig hele tiden, klarte ikke sitte se en eneste film ferdig før jeg måtte opp å gå rundt, røøyke og alt mulig anet, begynte igjen på heroin noen få dager etter utskrivelsen fra sykehuset som varte i en mnd ca, etter det la jeg meg selv inn på evangeliesenteret og "møtte jesus"ikke direkte ment, men av alt bibelen lærer om hvem jesus og de greiene er hjulpet meg virkelig å tro det selvfølgelig kommer til å bli bedre ting som skal skje i dette livet, om ikke neste, paradis som jesus har lovet oss??? det jeg mener er at den lille læren jeg fikk den månedstid jeg var der hjalp meg å tenke fremover i liver å ta bedre vare på meg selv og kroppen, ikke gi helt faen i alt, for det er det Djevelen som sier til deg. uten at du vet det.
jeg skal absolutt ikke fortelle altfor mye om religion greiene og sånt men en ting: Heroin dreper så hold deg langt unna det, du blir en jævlig kødd som ingen vil være i nærheten av og sjeneres av
Sist endret av 125367468864; 8. mai 2014 kl. 15:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.