View Single Post
Sitat av Bolverk Vis innlegg
Det handler ikke om å tro. Det handler om at man får lese én side av en sak, sterkt vinklet og fortalt av den ene parten. Historien er i tillegg full av utelatelser og hull. Spørsmålet er heller: hvorfor velger du å tro på ham, sånn uten videre? Tror du på alt alle forteller deg?

Strengt tatt har ingen av oss grunnlag for vite nøyaktig hva som skjedde. Vi kan bare forholde oss til hva trådstarter selv forteller. Men selv familien hans mente jo i følge TS at han var psykotisk...



Praksis er at alt må fattes i vedtak og dokumenteres. Tro meg, tvangsbehandling uten hjemmel i vedtak hadde blitt plukket opp raskt av advokaten du får oppnevnt.

Det er heller ingen grunn til å tvangsmedisinere ulovlig når man kan gjøre det helt lovlig ved å fatte et vedtak.
Vis hele sitatet...
Det du sier, gir mening. Og ja, jeg har intet annet grunnlag til å tro på TS enn at jeg ser ingen annen mulig grunn til å lyve til oss. Han får jo bokstaveligtalt ingenting for det. Verdiløs KP og "Status"? Glede av å se hvordan folk kan bli lurt trill rundt? Kanskje det. Men uansett var det veldig interessant for meg å lese. Dette for meg er bare en tråd, på et forum. Sant eller ikke, glede fikk jeg av å lese det. Håper da at det var sant, siden det gjør det hele så mye med interessant. Men forstår du hva jeg mener? Prøver bare å si at denne tråden var interessant da jeg leste den. Nå er den ikke det lenger. Jeg bryr meg ikke så veldig. Du svarer kanskje, du bryr deg nok til å svare... Ja, det gjør jeg, men så kjeder jeg meg noe enormt akkurat nå da

Men som sagt, du stiller med noen gode argumenter. Uheldigvis er det ikke det jeg er ute etter

- Serenity