View Single Post
Sitat av E=Fb Vis innlegg
Leser gjennom alle svarene jeg har fått, og vil først og fremst takke de som har gitt meg vennlige ord.

Jeg skjønner at en del av dere er skeptiske, da overgrepet som ble gjort mot meg var ganske ekstremt. Jeg orker ikke "forsvare min uskyld" i denne tråden, jeg har skrevet det slik det var, og selv om jeg forstår at dere ønsker å høre "den andre siden av saken" er mye av poenget at jeg ble fullstendig umyndiggjort, og ikke hadde noe som helst å si.

Som en av dere påpeker ble jeg først innlagt på paragraf 3.2, tvungen observasjon. En skrivefeil fra min side.

Ni 0,5l flasker brennevin på tre uker er ikke ekstremt mye- det er drøye 2dl daglig. Jeg kjenner mange mennesker i daglig jobb som drikker mer enn det.


Fikk den gledelige nyhet i postkassen om at jeg er innkalt til "kontroll" i dag kl 11:00. Får skikkelig nerver når jeg tenker på det, så vurderer å unnlate å møte opp. :/
Vis hele sitatet...
Hva sier de rundt deg om denne saken? Dine venner og familie? Har de samme oppfatning av saken som deg selv? Selv om du kanskje ikke har fortalt oss hele sannheten, så skjønner jeg godt at du opplevde det som ekstremt ubehagelig. Absolutt ingen vil oppleve tvang mot seg selv som noe hyggelig.

Håper for din egen del at du dro på møtet du hadde i dag. Er historien din så ekstrem som du påstår, skal du ikke se bort ifra at du blir tvangsinnlagt på nytt om du ikke møter opp.