View Single Post
Jeg har hatt noen syyyke opplevelser, som jeg ikke er helt sikker på om jeg innbiller meg eller hvafaen som skjer. Tar denne ene drømmen som eksempel, da jeg husker den sinnsykt godt..

Gikk på barneskole i Bergen, hvor vi hadde en mørk jente i klassen som var veldig brysk og frekk. Husker jeg hatet henne skikkelig, og en natt drømte jeg at hun var så frekk med meg at det sprakk for meg. Jeg hadde skreket "Neger!" eller noe lignende til henne, og rett etterpå våknet jeg. Dette husker jeg som om det var igår, banna bein.

Rundt syv uker etterpå skjedde denne hendelsen, ute i skolegården. Denne gangen tok hun hua mi og la den i en sølepytt og noe styr, og det var da jeg skrek "jævla neger!" til hun. Husket i det sekundet jeg skrek det, at dette hadde jeg opplevd før. Kom på at jeg hadde drømt dette tidligere, og jeg var mer eller mindre sjokkskadet i noen minutter.

Har ikke peiling på hva dette er, men har opplevd dette flere ganger. Personlig tror jeg overhodet ikke på noe overnaturlig, så det er en helt fucka følelse hver gang. Føler meg på en måte synsk, men kommer hver gang fram til at det bare er noe psykisk tullball hjernen min dikter opp. Hver gang så er det noen faktorer eller ting som er uteblitt eller bytta ut med andre. Da jeg drømte kan jeg ikke si jeg husker at jeg inkluderte "jævla" i utskjellelsen, men dette skjedde i virkeligheten. Det at hun også tok hua mi (merkelig sak egentlig...) og ikke var frekk verbalt mot meg er også noe.

Synes dette er rart å skrive rett ut om, føles som om jeg er en psykisk tullete...
Andre som har hatt lignende hendelser?
Sist endret av fisk23; 20. september 2011 kl. 00:41.