View Single Post
Sitat av Molly90 Vis innlegg
Noen som har litt peil på dosering hvis man har lyst å prøve seg på en blanding av mdma og 2c-b? Har lest at man også bør ta 2c-b'en først for å så ta mdma rundt 4 timer etter 2c-b'en?! virker jo ganske logisk da disse stoffene har forskjellig virketid.

Hvis jeg er 55kg, hvor mye 2c-b og hvor mye emma? Når tar jeg hva? Og er det noe annet viktig man bør ta hensyn til eller vite om?

(:
Vis hele sitatet...
Har prøvd comboen en gang før, med stor suksess.
Tok 200mg MDMA (ja, det er stor dose, jeg kasta opp, mye bedre å ta 140mg), ca. 2 timer etter MDMA'en sparka inn, da peaken var over tok jeg 16mg 2C-B nasalt. Knallbra kombo, litt ubehagelig i begynnelsen som det alltid er med 2C-B, og den overkjører emmaen litt men uansett veldig bra. Musikk har aldri hørt så bra ut som da, hverken på emma eller 2C-B alene!

Anbefaler ikke nødvendigvis å ta 16mg 2C-B oppå emmaen, da selv 10mg 2C-B er nok for noen til å gå på fin tur. Jeg pleier å ta 20mg nasalt når jeg skal på tur (jeg turer dog veldig hardt på det). Enten var ikke den batchen jeg hadde like potent som andres, eller så trenger jeg rett og slett litt mer.

Ville kanskje prøvd vanlig dose MDMA for deg, også 10mg i nesa med 2C-B, så eventuellt uppe med 5mg av gangen etterpå til du er der du vil.

Er forøvrig stort sett anbefalt å ta MDMA'en først for og så ta 2C-B'n når du lander litt.
Sist endret av Lyra; 15. juni 2014 kl. 02:41.