View Single Post
Sitat av Brah123 Vis innlegg
Okei så jeg fikk forklart nå hva jobben går ut på. Vil ikke røpe så mye om arbeidsplassen osv men de jobber med reklame på en ganske kjent nettside her i Norge. Jobben min blir eventuelt å ringe rundt til selskap for å høre om de er interesserte i å ha reklame på nettsiden. Hovedoppgaven min blir å Fikse møter mellom selgerne i bedriften og den eventuelle kunden. Jeg driter egentlig i om det er så veldig godt betalt men er mest gira på å bare komme meg på jobbmarkedet å få meg i gang i en daglig rutine. Er jo veldig gira på jobb.
Vis hele sitatet...
Som andre her har nevnt er nok det lureste du kan gjøre å finne ut så mye som mulig om den potensielle arbeidsgiveren i forkant av intervjuet, samt forberede noen spørsmål til intervjueren knyttet til hvordan det er å jobbe i bedriften. Hva gjelder CV er nok det lureste å ha et ærlig og gjennomtenkt svar som unngår å gå i detaljer dersom spørsmålet om hull kommer opp.

For øvrig vil jeg understreke at det er viktig å bruke intervjuet som en anledning til å finne ut om dette er en god jobb for deg, uten at du viser dette til intervjueren selvfølgelig. Antar dette er en deltidsjobb, og det kan være nyttig å ta med i betraktningen hvordan dette passer sammen med skolegangen og den daglige rutinen din ellers.