View Single Post
Hei jeg har kontakt med en jente, som jeg er forelsket i...har vært det i mange år. vi har ett barn ilag, men vi har rusproblematik og jeg har i mange år måtte se forbi utroskap og ting som att hun for eks. ligger og såver hele dagen fordi hun har vært på festar tur. men så har hun en kompis..eller en hun har bodd hos, hadd sex med og når hun er med meg prater hun drit om han å forteller hvor sjetten han er. plutselig, kommer jeg hjem...å han er her, å de drar...da er vi midt i flytting,...men hun må se hunden sin, å det kan jeg forstå..hun skal bli kjørt hjem i taxi etter dette...for de skulle prate, å det var viktig att det var privat...hun drar...å jeg venter...å jeg ringer etter 2 timer å spørr om hun kommer, JA sier hun men hun skal bare gå med hunden,...jeg trodde det kunne vært gjort, men det tok sikkert sin tid å snakke, for han sa dette var mellom de.
jeg ringer å plutselig svarer de ikke meg....Dagen etterpå sykler jeg flere kilometer for å gå på døra..å da sku hun til meg sa hun...kanskje jeg øddelag noe for hun hasdde ikke ringt å sagt det, så jeg villl egentlig ikke tviinge henne men jeg var alene å kom meg ikke ut i tide, det koster meg 1800. pluss 500 kr i strøm. til meg sa hun att hun sovnet av å han sa hun hadde hjuulpet med vask...Hva skal jeg tro...? når jeg er så gla i denne jenta å jeg føler att guttene opplever att hun er på deres side så kommer det faktisk frekke svar fra han, å hun har glemt telefonen der, som hun ikke har vært pålogget på...jeg var litt al å gikk igjennom væska...det var tannblørst. flere skittne undertøy som vi har kjøpt ilag ..så jeg tenker df værste... det har tidligere vært sånn att jeg har banket guttene for att de han hadd sex med henne men dette er nå første gang hun bare har vært sjuk å såvnet på sofaen.. han sier noe annet. Kan jeg stole på dette? jeg er forelsket, men lurer på om hun leter etter en vei ut men hun sier bare skal jeg dfra da når jeg tar det opp.. er jenter som har vært utro mot en gutt flere ganger så flink att de kan såve hos en x kjørest å ikke ha sex... er jeb paranoid?