View Single Post
Jeg har personlig aldri opplevd noe dårlig på denne dagen selv, men nabogubben hadde en god historie han fortalt meg når vi diskuterte dette igår kveld.

Når han bodde på hybel, i en alder av 20 år, student og følte seg som en bonde i byen skjedde det et lite "uhell" på denne dagen. Brannalarmen i kåken gikk rundt klokken halv-fire på natta, og han var jo fast bestemt på at her var det brann. Ettersom han kjente en svidd lukt treffe neseborene. Den natta sov han naken, og så bevist på å redde sitt eget liv løp han naken ut. Når han endelig hadde kommet ut, stod han klissnaken i snø og 15 minusgrader.
"Årh, kan det bli verre nå" tenke han. Svaret her er ja.

For når naboen min stod å trippet på utsiden og ventet på svar fra huseierene om det var en brann eller ikke, hadde den gamle snokete nabokjerringa ringt og anmeldt blotting på naboens tomt. Politiet kom på stedet - døren hans ble banket på, og politiet stod klar med blokka for å bøtelegge han.

Etter han hadde fortalt sin relativt unormale historie ble boten lagt på hyllen ettersom rullebladet hans var plettfritt fra før. Det var jo en positiv ting.

Om dette er ei god gammel skrøne, eller om det er sant er jeg virkelig ikke sikker på, men jeg synes den var nevneverdig her uansett!

Ha en fin helg, freaks!