View Single Post
Sitat av Dough Vis innlegg
Ville vært svært skeptiske. Boligkjøpforsikring er verste svindel av alt av bedritne forsikringer. Som nevnt her er det bare bistand ikke noe utbetalinger...
Vis hele sitatet...
Jeg deler tankene dine. Det er jo derfor vi bruker en bank, megler, prospekt? 5.2 promille av f.eks 3,2 mil også skal megler ha sitt. Da snakker vi. Personlig tenker jeg at boligselgerforsikring er smør på flesk

Sitat av UncleSam Vis innlegg
Denne dekker advokatutgifter om det blir tvist om salget, enten du taper eller vinner saken, så vidt jeg har forstått. Tror ikke det dekker om du eventuelt må trekke fra på salgssummen i etterkant. Men du får vel rett og slett lese vilkårene til en slik forsikring, så får du vel svarene. En megler "dekker" egentlig ikke selger på noen måte, om det skulle bli tvist om salget. De bare presser opp prisen på alle mulige måter for selger og sin egen del.
Vis hele sitatet...

De tar av salgssummen ja. Men ikke prosent men promille så den kan variere men f.eks 5,2 promille etter salg av bolig/leiligheten blir fort litt penger. Det kan variere sikkert veldig etter det jeg har lest
Sist endret av rødrev; 19. september 2021 kl. 16:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.