View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
For menn generelt er sikkert ikke dette ett så stort problem, men desverre er det noen som har litt større problemer enn folk flest når det kommer til slike sosiale settinger.

Tar meg selv som ett eksempel her. Hadde du vært på date med meg for første gang så hadde du sett på meg som mye mer normal og mindre klein om jeg hadde medisiner meg forsiktig enn om jeg var helt nykter. Du hadde heller ikke sett at jeg var ruset, faktisk er det en mulighet for at du hadde trod jeg var ruset om jeg satt der nykter.

Du skal være litt forsiktig med å dømme andre du ikke vet hva har vært igjennom eller som du ikke har forståelse for hva de sliter med.
Vis hele sitatet...
Og jeg som jente hadde blitt skuffet hvis du på første date var normal og mindre klein som du sier, for så å plutselig være helt nervevrak neste gang vi ses fordi du denne gang har valgt å ikke proppe i deg piller.

Ikke at jeg noen gang har datet den typiske rasen som henger rundt på dette forumet, altså pilleknaskere. Men må si at hvis det nå hadde skjedd så hadde jeg blitt tusen ganger mer imponert hvis en mann faktisk hadde styrken til å la være. Og kanskje heller på forhånd sagt til meg "beklager hvis jeg virker nervøs når vi treffes. Jeg er nervøs fordi jeg skal møte DEG, og jeg liker deg..".

Jeg må si det hadde vært mye større sjanse for at jeg hadde falt for en person som er nervøs og litt rar på første date, hvor ting bedrer seg etterhvert som han finner selvtilliten og ser at dette går fint uten rus, enn en som virker rolig og dritkul på første date, før alt begynner å slå sprekker etterhvert hvor han plutselig ikke har pillene sine tilgjengelig og er helt vrak.