View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Må også si at folk her overdriver benzo tullet et par kapitler for mye. Selv første gangen. Skal man fint klare seg med 1 valium og nei man legger ikke merke til en jævla valium. (Uansett vær forsiktig med alkohol, på en eller annen måte vil du vise fram en side selv du ikke visste du hadde ( for min del var det tjuveri og hærverk og gjør aldri sånt ellers ))

Med det sagt. Grunnen til at både jeg og andre er skeptiske til benzo på date kommer fra egne feil og ihvertfall jeg har innsett hvor lett det er å misforstå hvor ruset du virker for folk rundt deg. Men hvis du vil ha et avslappet forhold til alkohol (maks 1 enhet) så kan du ta maks 2 valium. Men hvis du har lyst på et litt større konsum alkohol (heller ikke noe jeg ville anbefalt for date) så MAKS 1 valium


Så skepsisen er meget sunn, men noe overdrevet. Men tjuveri av vinglass og menyer foran nesa til den peneste dama du har fått med på date skal du ha litt alko promille og en boks med valium :P
Vis hele sitatet...
Er enig med deg i at mange overdriver effekten av benzo her inne generelt, gjerne fordi de har dritt seg ut under påvirkning. De beste historiene handler ofte om når det går skikkelig på trynet og sannsynligvis er det derfor en asymmetri ute og går hvor man kun får høre om katastrofestuking. Ikke like interessant å fortelle at man hygget seg med tre valium og en sixpack sammenligna med at du stjal bestemor di og bytta ho i et tamt ekorn på rivotril.

Problemet til TS at han virker både umoden og totalt uerfaren. For en dust måte å teste noe første gang - det er både frekt og falskt ovenfor daten. Om han absolutt er så pingle at beroligende midler må til for å gjennomføre noe dagligdags så for all del, det kan jo gå fint. Anta så at det blir en date nummer to, skal han da fortsette å ruse seg modig eller fremstå som en ganske annen person edru?

Det er lov å innrømme at man er nervøs, spesielt nå som mange er litt rustne etter pandemirestriksjoner. Å innrømme dette kan kanskje bryte isen og legge et bedre grunnlag enn å stille opp rusa.