View Single Post
Sitat av zombiejuice Vis innlegg
Når denne hendelsen skjedde var jeg allerede godt kjent med disse stoffene og jeg hadde tatt mer enn dette flere ganger tidligere. Aldri hatt noe form for panikk av disse stoffene før denne episoden. Det kan godt være som du sier, ett panikkanfall, men vil påstå at jeg har hatt det tidligere med andre psykedeliske stoffer når feks setting og timing har vært på tryne.

Det med at jeg fikk ett kraftig stikk fra hjertet, en fysisk smerte jeg aldri har følt maken til, som jeg kunne kjenne brenne i brystet i lang tid etterpå, og andre flere småkramper fra hjertet etter denne igjen sjokkerte meg godt.. Jeg er ingen lege, men hvem vet..
Vis hele sitatet...
"Stikk fra hjertet" er i 99% av tilfellene ikke fra hjertet, men fra nerver og muskler rundt, feks i ribbeina. Et hjerteinfarkt skjer ikke slik som på film, hvor man plutselig får veldig vondt i hjertet. Hvis man har et hjerteinfarkt føles det som om en elefant sitter på brystet ditt. Bred, langsom smerte som gjør det svært vanskelig å puste.

Jeg er ingen lege, men har oppsøkt flere leger og forhørt meg om dette da jeg har opplevd det samme og vært bekymret for det selv. Dette svaret er det jeg alltid får.
Sist endret av En deling; 24. juni 2021 kl. 18:42.