View Single Post
Define Reality
zombiejuice's Avatar
Trådstarter
14
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Man kan ikke skille mellom panikkangst og hjerteinfarkt, om man ikke har hatt noen av delene før.
Slik som med meg selv, jeg forlagte at kompisen min ringte ambulansen, men han bare strøk meg på ryggen og fortalte meg om hva panikkangst er.

Ikke at man skal bry seg så hardt om det, men helse, politi- og branntjenesten er rimelig hardt skrapa inn til beinet allerede, i disse blå tidene innen politikken.

Men ja, ring 113 om du tror du skal dø pga bruk av knips/speed/hasj, selv om det er særdeles lite livstruende. Det kan føles veldig ekte ut, selv om det ikke er det. Det er som regel bare hjernen som sender et signal til resten av kroppen, om å reagere på en viss måte.
Har du derimot tatt for mye kokain eller heroin, da MÅ du ringe 113. Dette er seriøse droger for indre organer.
Vis hele sitatet...
Når denne hendelsen skjedde var jeg allerede godt kjent med disse stoffene og jeg hadde tatt mer enn dette flere ganger tidligere. Aldri hatt noe form for panikk av disse stoffene før denne episoden. Det kan godt være som du sier, ett panikkanfall, men vil påstå at jeg har hatt det tidligere med andre psykedeliske stoffer når feks setting og timing har vært på tryne.

Det med at jeg fikk ett kraftig stikk fra hjertet, en fysisk smerte jeg aldri har følt maken til, som jeg kunne kjenne brenne i brystet i lang tid etterpå, og andre flere småkramper fra hjertet etter denne igjen sjokkerte meg godt.. Jeg er ingen lege, men hvem vet..