View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei det er ikke noen selvfølge. Mange havner i langvarige psykoser som utvikler seg over tid og blir værre og værre som i trådstarters tilfelle, særlig når man ikke slutter å ruse seg som i trådstarters tilfelle (og undertegnede) og noen kommer i en permanent tilstand hvor de er avhengig av medisiner resten av livet for å være normal.
Vis hele sitatet...
Normal? Wtf er normal? Normal er ikke en ting alle mennesker er forskjellig så hvem er normal?

Og til TS, ja han er i en psykose. Ikke ring snuten på han snakk med han selv få han til og roe ned rusbruken, visst han ikke vil så vil han ikke og ringe helsepersonell/politi vil bare gjøre at han ender opp i psykiatri og ruse seg når han kommer ut igjen. Når jeg har eller har hatt psykose hjelper det å få vite at det er en psykose. La han leve Hannes liv og du kan leve ditt. Livet består bare av DEG uansett så om deg/du/meg gjør noe er det ditt/mitt valg og ingen andre livet er et spill MEN det er kun en sjanse det går rett til game over.

Do not rescue someone who doesn’t want to be rescued and be weary careful rescuing someone who wants. (Som en på freak sa en gang, husker ikke hvem men han/hun har rett)

Bare la kompisen din styre på til han innser at han har fucket opp.