View Single Post
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Tror ingen har sagt at det er greit at du ble lurt. Men det er jo ikke hvorvidt det er greit eller ei som er kjernen i problemet. Du lurer på om du får erstattet tapet. Og det er ingen selvfølge at folk som i selvpåført rus dummer seg ut og blir lurt til å gi fra seg koder og penger skal få dekket tapet gjennom forsikringen. Synd du opplevde dette, trist for deg og det skaper en vanskelig økonomisk situasjon for deg. Men er det forsikringsselskapets plikt å rydde opp i livet ditt?

Forsøk å se dette fra en annen side. Om du skulle få medhold og erstatning, tror du ikke at kriminelle da ville forsøkt å spille offerrolle og forsøke å stjele fra forsikringen neste gang de trenger penger?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig blir det feil om folk får erstatning for noe dem ikke har gjort, det er jo feil på alle mulige måter. Men nå sier jeg jo sannheten!!! Jeg sitter hele tiden å refresher siden på Gjensidige for å se om dem har svart på saken min.... Jeg stresser helt vanvittig mye nå, mesteparten av de pengene trenger jeg til å betale for neste skolesemester, hva skal jeg liksom gjøre hvis jeg ikke får dem tilbake? Noen må jo hjelpe meg, foreldra mine gir meg ikke et øre, de har ikke særlig god økonomi grunnet personlige årsaker, så dem er helt ute av bilde. Hvis staten bryr seg så lite om at jeg har blitt indirekte rana så er det bare å gi opp. Jeg hadde en kjæreste som også gjorde det slutt med meg siden jeg flytta hit, så dette halvåret her har vært helt fælt for meg, også kommer denne forjævlige situasjonen å topper det hele. Er jo søren meg ikke rart at folk suicidale i dette råtne samfunent vi bor i. Ingen bryr seg om andre her, det er jo tydelig..