View Single Post
Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
Om du ønsker et ærlig svar så er de pengene borte. Selvforsynt rus samt at du har gitt fra deg informasjon du ikke skulle ha gjort. Du kommer dessverre ingen vei med dette.
Vis hele sitatet...
Virkelig? Så når man mister alt man eier fordi noen stjal det på en kveld ute på byen så skal man liksom ikke få noe støtte fra forsikring eller politi? Jeg ga ingen noen informasjon, de har observert meg BEVISST, de var edrue hele tiden, det er jo soleklart at de har utnyttet meg. Det er ikke sånn at det skal være greit å bli frastjålet, rana eller misbrukt bare fordi man er full. Hva slags syk tankegang er det.

Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
Om du ønsker et ærlig svar så er de pengene borte. Selvforsynt rus samt at du har gitt fra deg informasjon du ikke skulle ha gjort. Du kommer dessverre ingen vei med dette.
Vis hele sitatet...
Det er forståelig om jeg ikke får tilbake de 5000 kronene jeg "ga" dem, men de 28k som ble overført ETTER at de stjal mobilen min må jo jeg få igjen. Det rareste er at vedkommende som ble vippset pengene til, fra hva jeg leser i nettbanken, ikke kommer opp på gule sider eller lignende. Ingenting som kommer opp når man søker navnet opp. Så det er noe som ikke stemmer her, er som at jeg har blitt rundlurt av en kriminell gjeng. Det er virkelig skremmende, har ikke turt å forlate leiligheten siden den kvelden, for alt jeg vet så kan det hende de bor i nærheten av meg.
Sist endret av unknown099; 5. desember 2020 kl. 18:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.