View Single Post
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Ja problemet er jo at du her en helt fersk konto, så det å tro på deg er mildt sagt vanskelig. Beklager det, for om det her er ekte er det grusomt.

Det er bare vanskelig å tro på det, fordi det er ''for godt til å være sant''.

Backer vidarlo og flere her som sier at det er grovt uaktsomt å gjøre noe så fjernt som å bli sørpe dritings og ta ut summer du beskriver til fremmede, allegedly.



Håper du sov like godt som jeg gjorde.
Vis hele sitatet...
Ja det er en helt vanvittig og utenkelig situasjon. Heldigvis har jeg en tyveriforsikring på mobilen, så får nok pengene tilbake for den hvertfall regner jeg med.. Kom heldigvis i kontakt med min søster og til og med hun trodde ikke på meg, måtte få henne fysisk til å logge inn på nettbanken min for å se hva som sto på kontoutskriften. Det som tyder på at det er snakk om kortmisbruk er det at selv etter at de store summene var blitt overført, fortsatte vedkommende å tømme kortet. Det ble kjøpt masse tull på internett flere timer senere, og det er jo et tydelig tegn på at vedkommende ville stjele så mye som mulig fra meg. Hvis det var snakk om at jeg bare hadde dummet meg ut og tapt et veddemål i fylla etc, så hadde nok ikke vedkommende brukt kortet mitt til å handle masse ekstra ting på nettet flere timer senere.