View Single Post
Sitat av unknown099 Vis innlegg
Jeg blir nok ikke anmeldt, hvis det skjer er det bare å skyte seg selv tbh, at noen skal anmelde meg for at jeg har mista alt jeg hadde, skjønner virkelig ikke hvordan du tenker. Jeg har ikke gitt bort penger til noen, vedkommende har lurt meg og overtalt en altfor beruset ung person til å gi dem noe de var ute etter fra starten. Når man er så full at man ikke klarer å tenke klart, så er det jo åpenbart at hele denne situasjonen her tyder på at det har blitt utført en straffbar handling. Og ja du kan sikkert si at en del av det er min feil, at jeg drakk for mye osv og skulle vært mer ansvarsfull. Men det at jeg skal miste 45 000 kroner fordi jeg drakk noen øl for mye på byen en kveld, er faen ikke rettferdig. Hvis dette faktisk skjer så kommer jeg til å sitte med traumer resten av livet.
Vis hele sitatet...
Jo faktisk nå er jeg faktisk helt sikker på at dette vil ende i straffesak mot deg. Og sikkert for falsk anmeldelse også. For saken blir bare mer og mer drøy og du fikk igjen 10 000 i fjor og når forsikringen ser det tror jeg de vil tenke at "jasså ja, så han fikk ut penger en gang uten stress, og nå forsøker han å slå kloa i 40 000 kr. De fem du selv ga vekk kan du uansett bare glemme. Selv ikke om snuten tar de i razzia med varer fra wish. For du GA vekk de pengene helt selv. Drita javel. Men du tok faktisk den avgjørelsen og å gi noen de pengene.