View Single Post
Sitat av unknown099 Vis innlegg
Jeg blir nok ikke anmeldt, hvis det skjer er det bare å skyte seg selv tbh, at noen skal anmelde meg for at jeg har mista alt jeg hadde, skjønner virkelig ikke hvordan du tenker. Jeg har ikke gitt bort penger til noen, vedkommende har lurt meg og overtalt en altfor beruset ung person til å gi dem noe de var ute etter fra starten. Når man er så full at man ikke klarer å tenke klart, så er det jo åpenbart at hele denne situasjonen her tyder på at det har blitt utført en straffbar handling. Og ja du kan sikkert si at en del av det er min feil, at jeg drakk for mye osv og skulle vært mer ansvarsfull. Men det at jeg skal miste 45 000 kroner fordi jeg drakk noen øl for mye på byen en kveld, er faen ikke rettferdig. Hvis dette faktisk skjer så kommer jeg til å sitte med traumer resten av livet.
Vis hele sitatet...
Begynner å miste medfølelsen for deg mer og mer.
Du sier at du kommer til å slite med traumer for resten av livet? Fordi du har mistet omtrent 2 månedslønninger?

Du snakker også om at det ikke er rettferdig at du "mister" 45.000 fordi du var så dritings, kanskje du ser på det sånn. Andre ser på det på den måten at de ikke vil betale mer for sin forsikringsplan, for å dekke at andre blir så dritings at de vippser og deler ut penger som om det var ingenting. For de andre som betaler for samme forsikring gjør ikke disse tingene.