View Single Post
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Du motsier deg jo allerede her i tråden. Proffe etterforskere kommer til plukke historien din fra hverandre rimelig kjapt også får du selv ta konsekvensene av det. Tidligere sa du at du ante ikke hvordan de fikk koden. Nå har de observert. Du tok selv ut FEM tusen kroner og ga de, også snakker du nå om at du har blitt rana. Du har jo ikke blitt rana. Du har gitt bort penga dine.
Vis hele sitatet...
Jeg har jo tenkt mer over hva som kan ha skjedd nå de siste timene? Det er sannsynlig at de fant ut av koden ved å observere hva surrete meg gjorde når jeg var dritings. Jeg hadde ALDRI gitt bort så mye penger til noen som helst, hvis det hadde vært en sånn veldedighetssak så hadde de nok levert mobilen og bankkortet tilbake, noe de ikke har Når jeg mener rana så mener jeg ikke på den klisje, stereotypiske måten. Man kan bli rana på en måte som ikke er voldelig. Det å ta eiendeler til en meget beruset person vil jeg håpe ikke er lovlig, fordi hvis det er så vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre mer. Og tbh politimannen jeg pratet med sa nok at denne saken ikke kommer til å bli særlig prioritert. Mest sannsynlig henlagt også. Man vet jo hvordan Politiet er i det landet her