View Single Post
Uten å vite sikkert tror jeg du kan få litt problemer her mtp at både vipps og mobil gjerne krever en form for innlogging. Hvordan fikk de tilgang til log in selv om de stjal mobil og kort? Har lest om saker der folk er lurt for typ hundretusen + kr på strippeklubber i østblokk land der retten har kommet til at de måtte dekke hele tapet selv pga tilgangskoder. Og disse sakene handlet vel strengt tatt om en 4 sifret pin slik at et gløtt over skuldra eller filming når noen taster pin er nok til å tappe konto. I din sak er både mobil og kort borte. Du har selv tatt ut fem flak fra minibank også er konto senere tømt. Hvordan fikk de tilgang til vipps?

Vet du hvem disse folka er? Ta tipset til stranger og kontakt dem og si at du anmelder dem om ikke kort, mobil og penga blit tilbakebetalt. Om du ikke hører noe fra de så får du reise på stasjonen og snakke med politiet og høre om de kan hjelpe deg. Om du vet hvem de er så kan du vel få tilbake penga gjennom sivil sak? Ja nei jeg vet jo ikke egentlig. Snakk med politiet du, de kan nok hjelpe deg mer enn jeg kan. Håper virkelig dette ordner seg.
Sist endret av _abc_; 4. desember 2020 kl. 19:19.