View Single Post
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Med digital hentemelding, mener du SMS? Det er det sjelden jeg får. Men har jeg sporingsnummeret, og sendingen er ankommet utleveringsstedet, går jeg bare på PiBen med dette nummeret.
Vis hele sitatet...
SMS eller via app’en til posten skal vel være det samme antar jeg. Har en ikke registrert sendingen med telefonnummer til mottaker så får en heller ingen SMS. De fleste nettbutikker registrerer telefonnummeret, men kanskje du har for det meste mottat pakker sendt fra privatpersoner som ikke har notert telefonnummeret ditt? Som selvfølgelig da vil være en grei forklaring på hvorfor du aldri får SMS.

Vet det er snakk om posten her, og da vil den metoden du nevner her fungere helt greit. Men vil ikke anbefale denne metoden med pakker sendt med postnord, da jeg har hatt flere bomturer ned for å hente ut en pakke som det står er ankommet. Det er noe med postnord som de skulle rettet opp. Tror pakken står som ankommet med en gang varene kommer inn i butikken, på pall, plastret. Ja, så står en der da som en idiot og forventer nesten å få pakken sin utlevert.. En blir jo nesten litt frustrert, og er sikker på at de på utleveringsstedet får mye hurv, noe jeg faktisk vet da jeg kjenner av flere som arbeider på slike steder. Men det her har postnord og deres system skylden for, ikke den stakkarsen som står bak kassa.

Med andre ord, hos postnord venter jeg på hentemelding