View Single Post
Sitat av Dreamliner91 Vis innlegg
Jeg ser ihvertfal ikke vitsen å sette barn til verden. Jeg tror kanskje det bare er barndomen som er ment å være gøy. Når vi er voksen skal vi vel bare ta vare på de yngre. Biologisk skal jeg vel altså være mor. Men når jeg ikke følger det der så får jeg vel bare gå her og være ensom
Vis hele sitatet...
Det jeg mener, hele barndommen gledet jeg meg til å bli voksen og kunne gjøre det jeg vil.

Nå som jeg er voksen og kan gjøre som jeg vil er det eneste jeg faktisk vil å dra tilbake til de tidene. Enkle tider hvor det å ikke ha det bra var et alternativ/mulighet i det hele tatt.

Sitat av Dreamliner91 Vis innlegg
Det kjipe med dette er at det kanskje er dette vi skal føle hele voksenlivet da. Spesielt vi som ikke gjør som forventet, får barn og det der. Løper rundt som partikler som skriker etter en mening med det her.
Vis hele sitatet...
Enig, hvis livet for meg virkelig ikke skal være noe mere enn å bli 25 få barn også barnebarn også dø, så vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Sist endret av LamaLama; 11. november 2020 kl. 23:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.