View Single Post
Sitat av K-Uche Vis innlegg
Du fremviser en arroganse som ikke er veldig delikat ettersom du egentlig ikke har noe poeng. Hvis du derimot har et poeng er jeg åpen for å diskutere det.

Nei, det var ikke et identisk likt svar jeg kom med, jeg skrev mye lengre i mitt nye innlegg og det første jeg skrev beviser jeg her (merk Fet og Understrekning) i det første innlegget jeg skrev:
Vis hele sitatet...
Arrogant eller ikke så beviser du bare poenget mitt med å kontinuerlig kaste inn en hel haug med usammenhengende svada for å 'argumentere' for din sak.
Uten at jeg har hatt noen hensikt med det har jeg åpenbart truffet noen såre punkter hos deg, som tilsynelatende ikke er veldig vanskelig da det visstnok ikke kreves mye mer enn å le i ditt nærvær. Poenget du beviser er at det kan se ut til at du sliter en del med usikkerhet.

Du fremhever deg selv som en ridder i skinnende rustning samtidig som du fyller ett tomrom med flere vegger av tekst. Hvordan kan du bevise hva som sto i forrige innlegg når det er slettet? Jeg har sitert deg ord for ord i det øverste innlegget mitt på denne siden, les det som står om du har ett ønske om å faktisk ta det innover deg.

Den her strategien du fører for å overbevise meg eller noen andre her er bare en demonstrasjon av gaslighting. Prøv igjen, og bare for sikkerhetens skyld så ønsker jeg deg god bedring videre.