View Single Post
Sitat av supercali Vis innlegg
Selvmotsigende svada.

Hva med å sette seg ned en plass uten å lage så mye lyd? Det er nok støy i verden!
Vis hele sitatet...
En hver mann og kvinne med sunn fornuft skriker ut mot galskapen i verden, men på en stilfull måte. Det tenker jeg brune barn i Afrika blir glad for. Gjør ikke du?

Sitat av supercali Vis innlegg
Støtte din kamp? Hvis det er din kamp så må du faktisk kjempe, fortrinnsvis uten raljering og sutring.
Ditt bidrag < 0
Vis hele sitatet...
Vis meg hvor jeg raljerer og sutrer.

Sitert bidrag ene og alene er mer enn noen annen har gjort for "min kamp", som egentlig også er din kamp i denne tråden:

Sitat av K-Uche Vis innlegg
Tja, trenger vi egentlig humor?

Jeg vil heller føle glede som følge av at jeg har donert penger til Leger Uten Grenser, besøkt min lokale moske og prøve å forene vesten og Islam, gått i gaten og proklamere høylytt om verdensfred. Dette er for meg langt mer humant og viktig i en så brutal og stygg verden som det vi lever i er; enn å sitte på et nettfora å bruke humor på en nedverdigende måte. Nå sitter jeg selv på dette forumet for å støtte min kamp mot grums i verden.
Vis hele sitatet...
Sitat av supercali Vis innlegg
Hersketeknikker brukes for å dominere.

Det er litt av en bragd å motsi seg selv så mange ganger på så kort tid og med så få ord. Samtidig opphøyer du deg selv til et menneske som løser verdensproblemer.

Det gjør du ikke!
Vis hele sitatet...
Det var et eksempel på en rebuttal for å vise Fiyah at det ikke er så kult å bli kalt "dummeste man har lest på lenge", når man skriver i god tro og er dønn seriøs, og at det gir mening.

Sitat av K-Uche Vis innlegg
Hva gjør du helst hvis valget står mellom å spytte en slimete spytteklyse på rullebåndet kontra slå ned en butikkansatt?

Forstår du poenget?

Det er bare ufattelig dumme mennesker som ikke har forstått det poenget for lenge siden.

Ser du hvor nedverdigende det er?
Vis hele sitatet...
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Det virker som for meg at det her poenget var utenfor din forståelse, så jeg lar den her passere. Svaret er blitt gitt, og selv om du slettet innlegget ditt for så å poste ett identisk ett så er svaret det samme. Anbefaler deg å lese igjennom det en gang til for å forstå det som ble skrevet, hvis du vil.
Vis hele sitatet...
Du fremviser en arroganse som ikke er veldig delikat ettersom du egentlig ikke har noe poeng. Hvis du derimot har et poeng er jeg åpen for å diskutere det.

Nei, det var ikke et identisk likt svar jeg kom med, jeg skrev mye lengre i mitt nye innlegg og det første jeg skrev beviser jeg her (merk Fet og Understrekning) i det første innlegget jeg skrev:

Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Jeg kan for all del nyte en god latter. Hvor skrev jeg at jeg ikke kunne det?
Vis hele sitatet...

''Humor er veldig ofte basert på å drite ut medmennesker. Dette skaper negative vibes, de merkes ikke, men denne mekanismen om å drite ut medmennesker er dypt forankret i survival of the fittest-naturen vår.''

Her skriver du at humor veldig ofte er basert på å drite ut mennesker, der er jeg uenig fordi det handler stort sett ikke om å drite ut andre mennesker. Har du noen gang sett et standup-show, eller komiserier på for eksempel TV Norge?



Igjen: det er fult mulig du ser bak den latteren at den som oftest ikke er pen fordi du har en oppfatning i utgangspunktet som gjerne tar imot en bekreftelse for at den oppfatningen er berettiget.



Fult mulig, jeg kjenner deg faktisk ikke i det hele tatt men når du deler synspunkt og argumentasjon i en debatt som er tilgjengelig for absolutt alle: så vil du få svar som baserer seg på uttalelsene dine.



Hvis det var noe uklart; det gjør jeg faktisk. Tenk.

(Ser du sletta innlegget ditt, men lar mitt stå.)
Vis hele sitatet...
Dette er det nye innlegget:

Sitat av K-Uche Vis innlegg
Hvor skrev jeg at ikke kan nyte en god latter? Jeg ser derimot bak den latteren og det er ikke pent. Jeg ler ikke av unormalt slemme ting. Men kan le hvis noen som er veldig seriøs der og da sier noe rart, og det er veldig normalt å gjøre. Det er selve mentaliteten jeg stusser på, både i meg selv og hos andre.

Hvorfor antar du at jeg konkluderer med at alle mennesker ler i en sammensvergelse for å bringe meg ned?

Jeg bidrar til denne galskapen selv, men tar prøver å ta tak i verden og jobber som følge av det med meg selv, men også med mennesker jeg møter på min vei.

Folk gjør det ikke bevisst. De er uinformert.

Jeg lo såvidt det var av den kommentaren din om at jeg er forbanna usikker. punktum. For du kjenner ikke meg ettersom veldig arrogant måte å formulere seg på ettersom du ikke kjenner meg. Du ser heller ikke ut til å vite hva forskjellen på høysensitiv og usikker er.

Men klart jeg har mine usikkerheter og kan også bli usikker i tillegg hvis noen ler av meg.

Jeg vil ikke bli laget et show av og det tror jeg andre som virkelig har blitt mobbet i sin barndom ser seg enig i.

Jeg er ikke overrasket, men føler meg matt over at du velger å besvare mitt syn på humor og ikke disse tvers gjennom vakre ordene:



I det minste kommentere at du likte det jeg skrev.



Liker du å bli dominert?

Personlig liker jeg hverken å dominere eller å bli dominert.

Mulig jeg er en av få som lever forut min tid, all dominans i samfunnet tatt i betraktning.
Vis hele sitatet...
Sist endret av K-Uche; 5. november 2020 kl. 20:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.