View Single Post
Sitat av K-Uche Vis innlegg
Hva gjør du helst hvis valget står mellom å spytte en slimete spytteklyse på rullebåndet kontra slå ned en butikkansatt? Forstår du poenget?

Det er bare ufattelig dumme mennesker som ikke har forstått det poenget for lenge siden.

Ser du hvor nedverdigende det er?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg ser ikke poenget. Dette er ikke noen nødvergesituasjon. Dette er en mann som skal handle øl på butikken. At du i det hele tatt nevner dette som alternativer er for meg sinnsykt, bokstavelig talt. Jeg forstår heller ikke hvor nedverdigende det er å "vurdere skikkelig nøye om det er meg på bilde".

Sitat av K-Uche Vis innlegg
Husk at jeg skrev følgende rett nedenfor spytteklyse og kaste øl i bakken-strategien: Legg merke til "mest reale måten å gjøre det på".
Vis hele sitatet...
Ja, det la jeg merke til. Skjønner fortsatt ikke hvordan det å kontakte sjefen hans "setter han på plass", selv om jeg synes det er helt greit å melde i fra til butikken om hvordan ting kan gjøres bedre. I denne situasjonen ser jeg ikke hva den ansatte gjør feil, og hvertfall ikke hva som er bakgrunnen til at daglig leder skal sette den ansatte på plass.

Sitat av K-Uche Vis innlegg
Vi danser i sikler dersom jeg begynner å besvare ditt innlegg med mine argumenter som jeg har skrevet til deg og flere andre her inne tidligere. Du skjuler deg for øvrig bak en tynn suppe og virker fremdeles ikke å ta innover deg TS sine skriv i denne tråden.
Vis hele sitatet...
Har jeg forstått deg og trådstarter riktig, så mener dere at det er et sadistisk maktspill fra den ansatte i kassa fordi han spør om legitimasjon, og bruker litt tid på å sjekke dato og bilde. Kom igjen da.
Sist endret av sudo; 5. november 2020 kl. 19:31.