View Single Post
Sitat av mendez Vis innlegg
Hva gjøre med en maktkåt drittunge som har aldersjekka meg sikkert hundre ganger nå? I nærbutikken, jeg handler der gvr dag å han ser meg hele tida. Jeg nærmer meg 40 i alder og kan kanskje se noe yngre ut pga er ikke store karen, dårlig skjeggvekst, kles stil. Men du husker meg.

Hver jævla gang jeg skal kjøpe seksern min så kommer han med det stygge kritiske blikket sitt og skal vurdere skikkelig nøye om det er meg på bilde. Jeg har gjennomskua han for lenge siden og jeg vet han gjør det kun fordi han vet han kan. Jeg har et lett gjenkjennelig utsende og har merker og tattovering i trynet har jeg å som stemmer med bilde.

Jeg ser på det stygge blikket hans at han tenker, det eneste som står i veien for en bra kveld med øl for deg nå er meg!!

Jeg har sagt til han nå får du faan meg huske meg til neste gang. Å jeg tenker på det at hvis jeg ikke har med leg en gang å han skal se leg IGJEN og nekter meg seksern min så kommer jeg til å hoppe opp i kassa hans å slå han rett ned.

Idag skjedde det igjen å har han egentlig lov til å drive på sånn å kaste bort tia mi???
Vis hele sitatet...


Det er ikke han som har et problem, det er du. Du må takle dine egne følelser rundt dette. Kanskje fyren er ny i jobben, eller har fått klage fra sjefen sin på at han ikke sjekker ID ofte nok, eller at sjefen sier ALLE skal vise ID ved kjøp av øl og tobakk.

Du kan bli forbannet eller du kan le av det. Om du blir forbannet så dør du for tidlig av hjertefeil eller hjerneslag fordi du har stresset med ting du egentlig burde taklet annerledes. Ler du av det så holder du blodtrykket på normalt nivå også blir det etterhvert også litt flaut for fyren i kassa, så da "vinner du kampen".