View Single Post
Enten så er de i den minste tvil om du er gammel nok, eller så sjekker de om du er ruset.

Sitat av K-Uche Vis innlegg
Hva med en skikkelig slimete spyttklyse på rullebåndet? Så han må tørke opp. Eller miste en flaske med pils på gulvet rett foran kassa? "Sorry! Det var ikke med vilje." Mens du viser ditt beste fitteglis til han. Igjen, så han må tørke opp.
Vis hele sitatet...
Husk at trådstarter er såpass glad i øl at han ikke kan eller gidder å dra til en annen butikk, og har heller ikke penger eller vilje til å hamstre alkohol. Da er det en dum ide å bli kastet ut fra nærbutikken sin. Forøvrig så må dette være noe av det dummeste jeg har lest på en god stund.

Sitat av K-Uche Vis innlegg
Men TS, jeg anbefaler virkelig å ta det opp med sjefen til valpen i kassa.
Vis hele sitatet...
Sjefen blir vel mest sannsynlig lykkelig for at den i kassa følger lovverket. Er man i tvil, så skal man spørre.

Sitat av K-Uche Vis innlegg
Jeg forstår deg som kanskje ikke lar deg bli provosert av de som vil vise makt, men for oss litt mer følsome sjeler, som er mer følsomme for bli bemøtt med makt gjør det vondt langt inne i sjela. Det føles grovt ydmykende og slike episoder som det TS nevner hjemsøker meg og blir et uromoment i hverdagen.

Det høres kanskje svakt ut, men husk at vi er alle skrudd sammen på forskjellig måte.
Vis hele sitatet...
Makt? Virkelig? Hvis man ikke tåler å bli spurt om legitimasjon på butikken når man kjøper øl, så bør man kanskje vurdere å slutte å drikke.
Sist endret av sudo; 5. november 2020 kl. 14:42.