View Single Post
Sitat av bigdaddy Vis innlegg
Angående det, er det sånn at du er på cycle 2 ganger i året? Også på trt resten av året?
Vis hele sitatet...
Ja, og jeg har vært helt på de 4 siste årene. 1-2 "større" kurer per år.

Sitat av Åsburgerbro Vis innlegg
Det skal sies at ballekrymping ikke er en negativ ting, får jo naboen til å se større ut...

Dessuten er ballekrymping lett å fikse, litt tilførsel av HCG så blir de normal størrelse på en uke.
Vis hele sitatet...
Såklart er dette en smaksak. Jeg vet at endel 18 åringer holder seg borte fra steroider på grunn av denne myten, og dette er egentlig en bra ting. Jeg kommer ikke på noe hvorfor større baller skal enten være praktisk, sexy, kult eller noe annet.

Sitat av Åsburgerbro Vis innlegg

Kjenner flere som kjører det kraftigste steroidet trenbolon+++ i et par måneder for så å ha en "trt-pause" på kun 1 måned fordi blodnivåene er tilbake til normalen. I motsetning til propagandaen en får levert fra media er det ekstremt sjeldent at folk dør grunnet steroider, de fleste "massemonstrene" som /uten tvil/ brukte kurer med 3g+ test, 1g+ tren/1g+ deca i tillegg til et hav av orale steroider, vekst og insulin lever i beste velgående i eldre alder, flere har kids også.
Vis hele sitatet...
Også kan man legge til at disse bolerne liker også å bruke sentralstimulenrende midler som øker belastningen på hjertet i en veldig stor grad. Jeg tror sjeldent at steroider alene er så veldig farlig dersom man har nok kunnskap om det man holder på med. Tar man tullete Bostin Loyd- doser i tillegg til amfetamin så tar det ikke lang tid før man får et hjerteinfark nei.

Sitat av bigdaddy Vis innlegg
Kan det være at jeg har redusert estrogenet bittelitt?
Vis hele sitatet...
Med din kunnskap blir det omtrent bare synsing. Eneste måte for å få dette bekreftet er å ta en ny blodprøve om 2 måneder. Ellers så kan du jo alltids gjøre research på hva man kan forvente, føle seg osv hvis man går fra høye til normale verdier av østrogen.
Sist endret av Superspurv; 4. august 2020 kl. 23:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.