View Single Post
Trådstarter
92
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hei. Du har veldig høyt østrogen og veldig lav egenproduksjon.

La oss sammenlikne. Referanseverdien på IQen på vår befolkning er 70-130 (et eksempel). Du ligger på 70. Ser du greia? Du er innenfor normalverdien men du er fortsatt ikke langt unna å være tilbakestående.

Du har mest sannsynlig et shitty kosthold. Aldri rørt en vekt og er svært lite mann psykisk.

Desverre er det ingen som gidder å hjelpe deg da du er innenfor normalverdier.

Forresten, målte du LH også?

Har du forresten "bola" tidligere TS?
Vis hele sitatet...
Såpass ja.

Har alltid drevet med noe form for idrett, og når jeg har drevet med styrketrening, har magen alltid vært umulig å få vekk, derfor jeg begynte å tenke retning østrogen.

Om du ser meg irl, så er jeg slank med tynne armer, bein osv, men magen er problemet. Typisk klinefelter-kropp, men har ikke det. Ikke noe rumpe og hofter.

Hvor høyt er 0.16? Er det ekstremt høyt?

Sitat av Åsburgerbro Vis innlegg
16 østradiol er latterlig høyt for en mann i sin beste alder, er du overvektig? Referanseverdien er sprøyt og gjelder fra ungdommer til menn på 70.

Har du målt SHBG? Fri testosteron?
Vis hele sitatet...
Er 186 cm, 90kg, ikke noe overvektig. Men har kraftige love handles på magen og fett, som jeg ikke får vekk uansett hvor mye jeg går ned i kg. Helt jævlig. Derfor jeg tenkte i retning østrogen.

Fri testosteron er 6.6

Testosteronet mitt var 24.7.

Så de er innafor.

Sitat av DrPerception Vis innlegg
Hvordan er vekten din og har du mye fett?
Har du tatt medikamenter nå og hva har du tidligere
Hvordan føler du deg?

Jeg vil se alt i en større sammenheng.
Last opp prøven og gjerne tidligere prøver også om du har.
Vis hele sitatet...
Helt normal 89kg, 187 cm høy. Slank kar. Men har mye fett/kraftige love handles på magen, ikke overvektig der, du ser ikke noe mage, men uten klær ser du fett som dingler liksom. Og er helt umulig å få vekk.

Føler meg ganske bra, men opplever endel angst. Ellers er jeg egentlig tipp topp. Men magen er jævli irriterende, uansett hva jeg gjør går ikke valkene ned.

Sitat av 3mma Vis innlegg
Hmmm...

Var det ikke du som tar TRT på egenhånd?

Mener du har skrevet det tidligere.
Vis hele sitatet...
Nope, men tenkte å ta det, pga magen, har irritert meg noe jævli i alle år, men kan være estrogen som er problemet her.

Testo nivået mitt er 24.7, over normalen, så ikke noe problem der.

Aldri bola.

Har blitt anbefalt Calcium Glucarate av noen kompiser mot østrogen, 500mg x 2 om dagen. Mye bedre enn AL. Har dere noen erfaringer med det? Har en boks liggende, så tenker å prøve det ut.

Hva tenker dere andre?
Sist endret av bigdaddy; 30. juli 2020 kl. 19:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.