View Single Post
Sitat av sinsenkrysset Vis innlegg
Ifølge Dagsrevyen gikk politiet inn med hunder for søk idag etter pågripelsen. Men de må vel ha søkt med likhund innendørs tidligere og i begynnelsen av etterforskningen også? Eller har de ventet med det til nå?
Vis hele sitatet...
Så det. Nei tror ikke de har vært inne med likhunder før. Norske hunder er visst ikke trent i dette. To svenske likhunder deltok i søk i og rundt Langvannet ved parets boligfor et år siden, men det har ikke stått noe om at de var inne i huset. På Flashback husker jeg det var noen som skrev om at liket kunne være gjemt støpt i kjellergulvet siden kjelleren visstnok i følge han var under oppussing på den tida, og det var noe med at politiet ikke hadde ransaket hele boligen med en gang heller pga avledingen med kidnapping fra badet oppe, sånn at man ville hatt god tid til at sementen fikk tørke også. Syns det var en usannsynlig teori da jeg leste det på den tiden, men who knows!
I og med at de går inn med likhunder der NÅ så må de jo tro hun fortsatt kan være gjemt der..

Det kommer mer om politiets etterforskningsmetoder (generelt såvidt jeg forstod og ikke kun for denne saken) med Fredrik Solvang kl 21.20 på NRK. Det kan jo være givende å få med seg.