View Single Post
Hvordan går det? Send gjerne pm vist det er noe du luter på. Er litt i samme situasjon som deg. Er tidligere opiatavhenging. Har vert flere år i LAR. Både på metadon og subutex.
Har vert rusfri siden 2015.

Har siste året fått påvist en kronisk sykdom (en type kreft) som gir sterke smerter. Men siden jeg har lang historie med opiatavhengihet er legene redde for å skrive ut medisin som hjelper.
Venter nå på vidre utredning ved smerteklinikk. Å får da tramadol. Dette er langt fra potent nok til å ta smertene. Så jeg har blitt nødt til å supplere med ting fra det illegala markedet. Det beste er jo om man får tak i ett ellet annet morfinpreperat. Evt oxynorn. Men er ikke alltid det lar seg gjøre. Så da røyker jeg litt heroin på toppen. Spesielt om kveldene for å ha sjans å sove.
Har ikke brukt sprøyter siden før jeg var i lar. Og jeg vil fraråde på det sterkeste å bruke det. Detter gjelder også IM. Spesielt siden det er snakk om en person uten serlig opiat tolleranse. Snorting kan også være vanskelig.å kontrollere dose.
Er som noe har nevnt over en liten leringskurve på hvordan man røyker. Men er mye bedre og godta litt.svinn i begynnelsen til man får teknikk på det.

Ser det er noen mnd siden du sist skrev. Så håper det har ordnet seg for deg via lege eller smerteklinik. Bare send pm vist det skulle være noe du lurte på ang LAR , eller tryggeste inntaksmåter.

Take care
Sist endret av Chasethedragon; 13. oktober 2022 kl. 18:07.