View Single Post
Sitat av robhol Vis innlegg
Pluss 10 poeng for ærlighet. Likevel minus noen hundre for å faktisk velge å gjøre noe egoistisk og douchy.
Vis hele sitatet...
Det at jeg velger å ikke ta vaksine må du gjerne kalle egoistisk osv, men per dags dato kjenner jeg ingen som har vært smitta av corona og jeg er nøye med håndvask å bruk av munnbind, oppsøker ikke folkemengder.
Jeg gjør det jeg kan for å ikke spre smitte, selv om jeg bryr meg pent lite om andre folk ønsker jeg heller ingen noe unødvendig vondt, men ikke på bekostning av at jeg må ta vaksina å stresse for dens bivirkninger.
FHI eller NHI (eller hva det heter) hadde jo innrømt å holdt tilbake informasjon ifb med svineinfluensavaksina som folk fikk ME eller hva det nå heter. Igjen, dette leste jeg i avisa for litt sia så det kan man ta med ei klype salt.

Det er jo eldre som har dødd etter å fått vaksina. Disse hadde sikkert ikke lenge igjen uansett, kanskje er det heller ikke vaksina som gjorde det, men OM det er vaksina så skulle ikke disse folkene vært vaksinert noe som kanskje kan tyde på at vi ikke vet alle bivirkningene med den.

Det er lagt mange penger i covid vaksina noe som har gjort at vi har fått den ganske rask, noe som ikke trenger være bra og legemiddelindustrien har iallfall jeg inntrykk av er kynisk.

Kan legge til at jeg ikke er ute etter å spre anti-vaksine propaganda, min far skal ta den og han er i risikosonen. Har aldri prøvd å snakke bort at han ikke skal ta, å det gjør jeg heller ikke til andre.
Jeg velger å ikke ta den, jeg stoler rett å slett ikke på at vi vet alt om den. Rasjonelt eller ikke? Bryr meg ikke :P
Jeg har rett til å bestemme hva jeg skal sprøyte i min egen kropp.
Sist endret av NokErNok; 20. januar 2021 kl. 16:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.