View Single Post
Sitat av magnet Vis innlegg
Fiks tv på rommet, gå i seng tidlig å bare ligg å se en dokumentar serie om dyr feks. til øynene siger. Ikke tenk så mye på at du skal sove, prøv å bare ligg komfortabelt.
Vis hele sitatet...
Hei,

Jeg har TV på soverommet og gjør ofte det du beskriver, men det er særdeles sjeldent jeg klarer å sovne med TV på. Jeg har skrudd lysstyrken helt ned å vurderer også en form for solfilm til skjermen for å dempe lyset enda mer.

[/quote]]Hvorfor skulle det gi deg noen negative konsekvenser å si til legen at du sliter med innsovning? En av fem nordmenn elns har søvnproblemer og det er bedre å få profesjonell hjelp enn å utvikle eller opprettholde rusavhengighet. [/quote]

Det blir ikke utdypet mer en at det har med jobben min å gjøre. Ingen reseptbelagte sovemidler foruten om "naturlige" preparater som Circadin tillates.

Forresten finnes det i det hele tatt noen som sovner på 2 min uten tankekjør 365 dager i året?!
Vis hele sitatet...
Det var selvsagt en overdrivelse, som du sikkert forstod.
Sist endret av random12345677; 14. november 2020 kl. 00:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.