Tråd: Aper
View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Det kan hende konflikten er stor, men for meg handler det om hvordan jeg tolker tidsperspektivet i skapelsen. Gud kan ha brukt laaaaaaaang tid før vi ble til mennesker. Det har jo eksistert neandertalere og andre før oss. Det samme gjelder for alt annet liv på jorda. Gud som skaper og opprettholder står sentralt i bibelen.
Vis hele sitatet...
For det første er jo ikkje bibelen internt konsistent, og den har to skapelsesberetninger som er relativt ulike. Det åleine gjer at ei av dei må vere feil.

Viare så er gud ein kompleks entitet, og det er ingenting som tyder på gud. Då er det mest nærliggande å anta at gud ikkje finst. Occams barberblad er eit populært navn på tankegangen/metodikken.
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Kanskje synse noen dette er en lettvint løsning og at jeg burde bruke mer tid og krefter på å få skapelse og vitenskap til å henge sammen.
Vis hele sitatet...
Problemet er vel gjerne at dei ikkje heng saman? Kort sagt er alt du gjer å påstå gud, som er ufatteleg kompleks skapning, som vi ikkje har snev av evidens for. Ut frå samme logikk kan eg påstå vilkårlege ting - utan at det er råd å argumentere mot det...