Tråd: Aper
View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av ItsMe Vis innlegg
Det er slikt bakterier har gjort hele tiden, men etter millioner av år, så er de merkelig nok fremdeles bakterier som tilpasser seg. Hvorfor se på bakterier? Vi mennesker tilpasser oss også. Se ut av vinduet, og du ser sorte og hvite mennesker. Dette er pga tilpassing til klima.
Vis hele sitatet...
Vi ser på bakterier fordi bakterer er dei einaste organismane med så korte generasjonstider at det er lett å observere i menneskelege tidsrom.

Forøvrig er makroevulosjon bare store nok mengder mikroevolusjon, så det er fullstendig åpenbart at du slår ihjel din eigen argumentasjon her.

Og ja, hudfarge er åpenbart tilpasning til solinnstrålinga. Evolusjon i praksis.
Sitat av ItsMe Vis innlegg
Hvilke fakta? Du har enda ikke vist til positive muteringer?
Vis hele sitatet...
Moving the goalposts. Eg har vist til positive mutasjoner, og du har avvist det.
Sitat av ItsMe Vis innlegg
Ææ nei? Det er igjen en tilpassing. Dette skjer hele tiden med bakterier og alle andre levende skapninger.
Vis hele sitatet...
Korleis forklarer du tilpasninger? Evolusjon! Det er endringer i arvematerialet. Det er definisjonen på mutasjoner. Vi har utstyr som kan sjå kva gener som endrer seg. Det er fullstendig åpenbart at du her ignorerer all kritisk sans til eigne forestillinger.
Sitat av ItsMe Vis innlegg
Vitenskapen vet som sagt om avansert digital informasjon KUN fra design/koder. Hvordan du klarer å få det til at evolusjonen da står fjellstøtt, er for meg en gåte. Hvorfor skal ikke vitenskapen bruke de de vet om dette temaet, og heller velge fantasi?
Vis hele sitatet...
https://en.wikipedia.org/wiki/Junkyard_tornado

Det er tilbakevist framlengs, baklengs, på skrå og nedover. Det er ikkje eit argument.

Eg og andre har vist til relativt mange kjelder, du har repetert påstander.